Strona główna

Social Media & Marketing

Dlaczego warto inwestować w artykuły sponsorowane?

🕔13 września 2019

Prowadzenie firmowej strony internetowej nie należy do łatwych zadań. Użytkownicy szukający w sieci konkretnych informacji na najróżniejsze tematy, ale muszą się często przedrzeć przez mnóstwo portali, zanim dotrą na naszą stronę...

Czytaj pełny artykuł

Czym wyróżnia się agencja content marketing

🕔28 stycznia 2019

​ Na rynku marketingowym działa coraz więcej firm, które specjalizują się w content marketingu. Wynika to z faktu, że zapotrzebowanie na wartościowe, unikalne i angażujące treści stale wzrasta, a konkurencja jest coraz większa...

Czytaj pełny artykuł

Co musisz wiedzieć zanim zdecydujesz się na ulotkę

🕔29 listopada 2018

Ulotki są jednym z najczęściej spotykanych sposobów reklamy outdoorowej. Decydujemy się na nie zarówno w przypadku nagłośnienia rozpoczęcia działalności firmy, okazjonalnych akcji promocyjnych, jak również promowania cyklicznych...

Czytaj pełny artykuł

Inwestycja w social media, czyli jak stworzyć skuteczne narzędzie sprzedaży

🕔28 września 2018

65 proc. użytkowników sprawdza produkt w portalach społecznościowych zanim zdecyduje się na jego zakup. 38 proc. użytkowników korzysta z przycisku „Kup teraz”, a 61 proc. ocenia, że to przydatna funkcja. Marki rozumieją jak...

Czytaj pełny artykuł

Sztuczna inteligencja – droga do rewolucji wideo marketingu?

🕔19 września 2018

Sztuczna inteligencja umożliwia markom podejmowanie decyzji opartych na licznych danych. Jest to niezwykle skuteczne, gdyż pozwala na obranie skutecznej taktyki opartej na wyjątkowo dokładnym targetowaniu i optymalizacji. W dzisiejszych...

Czytaj pełny artykuł

Jak zarobić na social mediach?

🕔18 września 2018

Siła obrazu – Instagram Jeśli publikacja osobistych zdjęć to dla Ciebie nie problem, możesz wykorzystać Instagram do stworzenia sobie wirtualnej społeczności adresatów treści wizualnych, które przekazujesz. Sęk w tym, aby na...

Czytaj pełny artykuł

Kampania tu i teraz, czyli o możliwościach i efektach real time marketingu

🕔13 września 2018

Jednym z kanałów, za pomocą którego marketerzy komunikują się z odbiorcami w czasie rzeczywistym jest DOOH. Według danych opublikowanych przez IGRZ, estymowany wzrost wydatków przeznaczonych na reklamę zewnętrzną dla pierwszego...

Czytaj pełny artykuł

Jak mierzyć efektywność pracy social media moderatorów?

🕔12 września 2018

Jednak nadal wiele biznesów ma problem w zaplanowaniu skutecznej strategii, a przede wszystkim właściwym rozliczaniu efektywności działań w social mediach. Dla niektórych nie lada wyzwaniem okazuje się już samo dobranie odpowiednich...

Czytaj pełny artykuł