Strona główna

Social Media & Marketing

Inwestycja w social media, czyli jak stworzyć skuteczne narzędzie sprzedaży

🕔28 Wrzesień 18

65 proc. użytkowników sprawdza produkt w portalach społecznościowych zanim zdecyduje się na jego zakup. 38 proc. użytkowników korzysta z przycisku „Kup teraz”, a 61 proc. ocenia, że to przydatna funkcja. Marki rozumieją jak...

Czytaj pełny artykuł

Sztuczna inteligencja – droga do rewolucji wideo marketingu?

🕔19 Wrzesień 18

Sztuczna inteligencja umożliwia markom podejmowanie decyzji opartych na licznych danych. Jest to niezwykle skuteczne, gdyż pozwala na obranie skutecznej taktyki opartej na wyjątkowo dokładnym targetowaniu i optymalizacji. W dzisiejszych...

Czytaj pełny artykuł

Jak zarobić na social mediach?

🕔18 Wrzesień 18

Siła obrazu – Instagram Jeśli publikacja osobistych zdjęć to dla Ciebie nie problem, możesz wykorzystać Instagram do stworzenia sobie wirtualnej społeczności adresatów treści wizualnych, które przekazujesz. Sęk w tym, aby na...

Czytaj pełny artykuł

Kampania tu i teraz, czyli o możliwościach i efektach real time marketingu

🕔13 Wrzesień 18

Jednym z kanałów, za pomocą którego marketerzy komunikują się z odbiorcami w czasie rzeczywistym jest DOOH. Według danych opublikowanych przez IGRZ, estymowany wzrost wydatków przeznaczonych na reklamę zewnętrzną dla pierwszego...

Czytaj pełny artykuł

Jak mierzyć efektywność pracy social media moderatorów?

🕔12 Wrzesień 18

Jednak nadal wiele biznesów ma problem w zaplanowaniu skutecznej strategii, a przede wszystkim właściwym rozliczaniu efektywności działań w social mediach. Dla niektórych nie lada wyzwaniem okazuje się już samo dobranie odpowiednich...

Czytaj pełny artykuł